support@sminkspegelbutiken.se

  •  Fri frakt
  •  Snabb leverans
  •  Trygg betalning
  •  Öppet köp 14 dagar
0
Din varukorg är tom!

Reklamation

FRAKTSKADAT PAKET: Upptäcker du skador på paketet skall du omedelbart anmäla detta till postkontoret / ombudet eller annan transportör och göra en skadeanmälan på plats samt kontakta oss på support@sminkspegelbutiken.se. Hämta inte ut ett skadat paket! Upptäcker du inte skadan förrän du öppnat paketet, och skadan är av den art att den kan hänföras till postens eller transportföretagets hantering, skall du kontakta oss på support@sminkspegelbutiken.se och göra en skadeanmälan. Bifoga gärna bilder din följsedelel, skadat paket och vara.

Vi förbehåller oss rätten att i första hand avhjälpa felet, i andra hand omleverans av varan och i sista hand återköp.

Om vi inte kan skicka en ny vara till dig inom skälig tid, återbetalar vi returfrakten samt vad du betalat för den skadade eller felaktigt skickade varan.

Felaktiga reklamationer som beror på handhavandefel debiteras med 199 kr + moms.

Kompatibilitetsproblem förekommer ofta mellan olika produkter, och vi rekommenderar dig därför att ta reda på så mycket som möjligt innan du gör din beställning för att undvika onödiga kostnader.

Om du som är privatperson mottagit en skadad produkt, eller om vi skickat fel vara, måste du reklamera varan snarast och senast inom 2 månader från att du upptäckte eller borde ha upptäckt felet. Reklamationstiden är som mest 3 år beroende på varans beskaffenhet samt eventuell garantiutfästelse.

Om du som är företagare mottagit en skadad produkt, eller vi skickat fel vara, ska du reklamera snarast efter att du tog emot varan.

Det gäller för såväl privatpersoner som företag, att den skadade respektive felaktigt skickade varan ska återsändas i likadan förpackning och med samma transportföretag, som när den mottogs, tillsammans med en utförlig beskrivning av felet.

Du ska i så fall reklamera genom att kontakta vår kundtjänst på support@sminkspegelbutiken.se

Sminkspegelbutiken.se tar ej ansvar för fel som uppkommit på grund av skada slitage eller vanvård. Till sådana varudefekter räknas exempelvis söndersliten sladd och sprickor hos produkten.

Enligt konsumentköplagen är det inte möjligt att reklamera en vara vid missnöje då vi ej har någon nöjdhetsgaranti.

Drift & produktion: Wikinggruppen

Produkten har blivit tillagd i varukorgen